قیمت و تحلیل رمزارز شیبا Shiba - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

قیمت و تحلیل رمزارز شیبا Shiba

قیمت و تحلیل رمزارز شیبا Shiba فهرست موضوعات Toggle قیمت و تحلیل رمزارز شیبا Shibaتحلیل رمزارز شیبا Shibaتحلیل چارت آنلاین ارز شیبا تحلیل قیمت رمزارز شیبا 1400/10/20شیبا با نماد SHIBتکنیکال شیبا سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی و تحلیل رمزارز شیبا را…

قیمت و تحلیل رمزارز شیبا Shiba

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی و تحلیل رمزارز شیبا را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این ارز دیجیتال داشته باشیم.

تحلیل رمزارز شیبا Shiba

در تحلیل رمزارز شیبا با نماد SHIB  در تایم فریم روزانه  و  در یک نگاه پس از پامپ بزرگی که داشته در حال دامپ شدن است. در رمزارز هایی مثل شیبا که از منظر فاندامنتال ضعیف می باشند صرفا باید به ورود پول های کلان و ترند شدنش در شبکات اجتماعی توجه کرد که نهایتا منجر به افزایش شدید حجم معاملاتش خواهد شد. فعلا اثری از ورود پول بالا در این رمزارز دیده نمی شود و بهتر است به عنوان یک تریدر و تحلیلگر حتما به علائم برگشتی این رمزارز توجه داشت.

از منظر تکنیکال شیبا  خط روند نزولی خود را رو به بالا شکسته ولی نتوانسته کندلی کامل بالای محدوده مقاومتی 0.00031 دلار بسازد. در صورتی که شاهد این اتفاق باشیم قیمت یک کف و سقف بالاتر ساخته و می توانیم امیدوار به تشکیل یک روند صعودی جدید باشیم.

در صورت برگشت قیمت به زیر 0.000027 دلار  میتوانیم شاهد ادامه روند نزولی رمزارز  باشیم و سطوح 0.000023 ، 0.000014 یا 0.000010 دلار حمایت های این رمزارز می باشند.  با توجه به نزدیکی RSI به محدوده اشباع خرید می توان سناریوی نزولی را محتملتر دانست. در کل تیم حسین عظیمی با خرید بلند مدت شیبا مخالف است و توصیه می کنیم صرفا در محدوده هایی به صورت کوتاه مدت وارد معامله شوید.

بیشتر بخوانید!
اتریوم کلاسیک چیست؟

تحلیل چارت آنلاین ارز شیبا


 تحلیل قیمت رمزارز شیبا 1400/10/20

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز شیبا را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

شیبا با نماد SHIB

شیبا با نماد SHIB  در تایم فریم روزانه  و  در یک نگاه پس از پامپ بزرگی که داشته در حال دامپ شدن است. در رمزارز هایی مثل شیبا که از منظر فاندامنتال ضعیف می باشند صرفا باید به ورود پول های کلان و ترند شدنش در شبکات اجتماعی توجه کرد که نهایتا منجر به افزایش شدید حجم معاملاتش خواهد شد.

فعلا اثری از برگشت قیمت در این رمزارز دیده نمی شود و بهتر است به عنوان یک تحلیلگر حتما به خط روند نزولی این رمزارز توجه کرد و صرفا در صورت شکست رو به بالا وارد این رمزارز به قصد نوسان گیری شد.

تکنیکال شیبا

از منظر تکنیکال شیبا مانند بسیاری از آلت کوین ها در نزدیکی حمایت مهم خود در 0.000027 دلار می باشد. در صورت از دست رفتن این سطح ایستگاه توقف ریزش این رمزارز می تواند هر کدام از سطوح 0.000023 ، 0.000014 یا 0.00001 دلار باشد. با توجه به نزدیکی RSI به محدوده اشباع فروش می توان محدوده 0.000023 دلار را برای برگشت محتمل تر دانست. در کل تیم حسین عظیمی با خرید بلند مدت شیبا مخالف است و توصیه می کنیم صرفا در محدوده هایی به صورت کوتاه مدت وارد معامله شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up