تحلیل قیمت رمزارز دی‌ وای دی ایکس - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز دی‌ وای دی ایکس

تحلیل قیمت رمزارز دی‌ وای دی ایکس سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز دی وای دی ایکس ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی توکن این صرافی غیر متمرکز داشته باشیم. دی وای دی ایکس  با…

تحلیل قیمت رمزارز دی‌ وای دی ایکس

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز دی وای دی ایکس ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی توکن این صرافی غیر متمرکز داشته باشیم.

دی وای دی ایکس  با نماد DYDX هم اکنون در صدر صرافی های غیر متمرکز قرار دارد و در روزهای اخیر حجم معاملات در این صرافی بعد از بایننس رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. در تایم فریم روزانه پس از لیست شدن در صرافی بایننس، این رمزارز  به مدت 22 روز صعودی بود و توانست خود را  از قیمت 12 دلار به 30 دلار بالا بکشد؛ سپس سیر نزولی به خود گرفت و مقید به خط روند اصلی خود که به رنگ قرمز روی چارت نمایش داده شده، حرکت کرد و هم اکنون 141  امین روز اصلاح خود را سپری می کند.

قیمت در این نزول تا 5 دلار پائین آمده و هم اکنون در حوالی 7.6 دلار و دقیقا زیر خط روند خود قرار دارد. محدوده 7.3 تا 8.1 دلار فعلا مهمترین سطح حمایتی و مقاومتی این رمزارز می باشد و نفوذ قیمت به بالای این محدوده می تواند همراه با شکست خط روند نزولی، خبر از تغییر روند میانمدت این رمزارز و موقعیت خوب خرید باشد. در صورت عدم توفیق در شکست این خط روند و برگشت به سمت پائین محدوده حمایتی 5.5 دلار مهمترین سطح قابل روئیت و نقطه مناسب تحلیل برای ورود مجدد به معامله می باشد.

موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمز ارز محبوب فنتوم و لونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up