تحلیل قیمت رمزارز ترون - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز ترون

تحلیل قیمت رمزارز ترون سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز ترون ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این  رمزارز داشته باشیم. ترون با نماد TRX  در تایم فریم روزانه مقید به یک خط روند صعودی…

تحلیل قیمت رمزارز ترون

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز ترون ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این  رمزارز داشته باشیم.

ترون با نماد TRX  در تایم فریم روزانه مقید به یک خط روند صعودی بلند مدت در حرکت بوده است. قیمت بعد از حرکت به سمت مقاومت 0.12دلار، نتوانست از آن عبور کند و قیمت نزولی شد و تا 0.05 دلار نزول داشتیم. هم اکنون ترون در محدوده 0.068 دلار در حال معامله است و به نظر می رسد قیمت توانسته خط روند نزولی آخر خود را(خط قرمز رنگ) رو به بالا قطع کند.

حرکت مثبت آخر ترون همراه با واگرایی در RSI بود که تائیدی بر این شکست می باشد. حال می بایست منتظر تشکیل یک کف و سقف بالاتر از ترون باشیم تا برای میان مدت به آن ورود کنیم. مهمترین محدوده مقاومتی این رمزارز 0.08 دلار می باشد که مقارن شده است با میانگین متحرک 100 و 200 روزه.

مقاومت مهم بعدی 0.12 دلار می باشد. در صورتی که قیمت در کندل امروز و چند روز آینده نتواند از 0.07 دلار عبور کند و شاهد کندل نزولی بزرگتر از میانگین در این محدوده باشیم، قیمت می تواند مجددا تا 0.05 دلار که مهمترین حمایت این رمزارز می باشد نزول کند.

موفق و پر سود باشید.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال بت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up