تحلیل قیمت رمزارز انکر - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز انکر

تحلیل قیمت رمزارز انکر سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز انکر  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. انکر با نماد Ankr در تایم فریم روزانه در حال…

تحلیل قیمت رمزارز انکر

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز انکر  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

انکر با نماد Ankr در تایم فریم روزانه در حال اصلاح از قله تاریخی اردیبهشت ماه خود(0.22 دلار) می باشد.  قیمت بعد از برگشت از این سقف تا 0.05 دلار اصلاح کرد و در موج صعودی بعدی نتوانست سقف تاریخی خود را بشکند و مجددا به سطح 0.055 دلار بازگشت.   قیمت به این سطح دوباره واکنش نشان داده و شاهد رشد کم حجمی در این رمزارز هستیم.

قیمت هم اکنون  به سطح 0.08 دلار و نزدیکی خط روند نزولی خود رسیده است. با توجه به حس و حال بازار شکست این خط روند بعید به نظر می رسد و انتظار اصلاح مجدد حداقل تا 0.055 دلار را داریم. حمایت بعدی در 0.035 دلار دیده می شود. در یکی از این دو حمایت می توان با تحلیل مجدد اقدام به خرید کرد. اما در صورتی که بیت کوین با خبری صعودی شود آن وقت می توان با شکست خط روند نزولی و تثبیت بالای 0.08 دلار اقدام به خرید انکر برای اهداف 0.1 و 0.12 دلار نمود.

موفق و پرسود باشید.

بیشتر بخوانید!
6 صرافی ارز دیجیتال خارجی و ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up