تحلیل رمزارز کادنا - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل رمزارز کادنا

تحلیل رمزارز کادنا سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز کادنا را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. دو خبر در مورد کادنا در این ماه منتشر شده است. یک راه…

تحلیل رمزارز کادنا

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز کادنا را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

دو خبر در مورد کادنا در این ماه منتشر شده است. یک راه اندازی استاندارد مارمالاد که ساخت و فروش NFT ها را تسهیل می کند.  خبر دوم مربوط به آپدیت KIP0014 که به تبع  این دو خبر شاهد آرام گرفتن اصلاح این رمزارز هستیم. قبل از این اصلاح کادنا تقریبا بدون وقفه خاصی از 0.3 دلار تا 28 دلار صعود کرده بود.

کادنا  با نمادKDA  در تایم فریم روزانه مقید به خط روند صعودی بلند مدت در حرکت بوده است و قیمت در حرکت اصلاحی اشاره شده از 28 دلار تا 8 دلار نزول داشت ولی به زیر خط روند صعودی نفوذ نکرده است. اکنون که شاهد پرایس اکشن خوب در نزدیکی این خط روند هستیم می توانیم منتظر شروع یک حرکت صعودی دیگر از این رمزارز باشیم.

البته به شرطی که قیمت بتواند بالای 12.6 دلار(قیمت فعلی) نفوذ کند و تثبیت شود. در این صورت می توان خط روند صعودی را به عنوان حد ضرر متحرک برای این رمزارز در نظر گرفت. اولین هدف در این موج صعودی فرضی 15.9 دلار خواهد بود. مقاومت بعدی در محدوده 20 دلار دیده می شود.

موفق و پر سود باشید.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجی بایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up