تحلیل دو رمزارز لینک و مانا - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل دو رمزارز لینک و مانا

تحلیل دو رمزارز لینک و مانا فهرست موضوعات Toggle تحلیل دو رمزارز لینک و مانارمزارز لینکرمزارز مانا سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب لینک و مانا  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های…

تحلیل دو رمزارز لینک و مانا

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب لینک و مانا  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز لینک

رمزارز لینک با نماد LINK در تایم فریم روزانه مقید به یک روند بلند مدت صعودی در حال حرکت است. در نزول اخیر بیت کوین این رمزارز از سقف تاریخی (53 دلار) تا خط روند (13 دلار) نزول کرد که نسبت به بیت کوین نزول بیشتری داشت. بعد از برخورد به خط روند، حرکت صعودی خود را تا سطح 61/8 درصد فیبوناچی موج ریزشی مذکور ادامه داد و از قیمت 36 دلار مجددا روند نزولی خود را آغاز کرده است.

RSI هم در این نزول سطح 50 را رو به پائین شکسته است و پرایس اکشن این رمزارز هم نشان از مقاومت جدی در سطح 25 دلار دارد. هنوز کندلی زیر میانگین متحرک 200 روزه(تقریبا 23 دلار) تشکیل نشده است. در صورت نفوذ کندل ها به زیر این حمایت مهم، قیمت های بین دو حمایت پائینتر(21 و 16 دلار) که در نزدیکی خط روند هستند، دو نقطه مناسب برای خرید میانمدت می باشند.

در صورت شکست مقاومت 25 دلار که کمتر محتمل است، مقاومت های 31/5 و 36/5 دلار در انتظار قیمت اند. خریداران کم ریسک تر می بایست منتظر خروج قیمت از روند نزولی باشند.

بیشتر بخوانید!
تحلیل ارزدیجیتال دَش

رمزارز مانا

رمزارز مانا با نماد MANA هم در تایم فریم روزانه مقید به یک خط روند صعودی یک ساله  در حال حرکت بوده است و در حرکت نزولی چند ماهه نزولی بازاراز 1/7 دلار تا 0/4 دلار ریزش کرده و خط روند خود را رو به پائین شکسته است. با توجه به رسیدن RSI به محدوده اشباع فروش و واکنش قیمت به سطح 0/6 دلار می توان انتظار یک حرکت مثبت تا خط روند را داشت.

البته این حرکت حکم پول بک به خط روند و میانگین 200 روزه ای که شکسته است را دارد و مادامی که قیمت به بالای این دو مقاومت برنگردد، ریسک خرید این رمزارز بالاست. قیمت هم اکنون دقیقا در محدوده میانگین متحرک 200 روزه است و در  صورتی که قیمت نتواند بالای این محدوده تثبیت دهد می بایست منتظر نزول بیشتر تا 0/6 و حتی 0/45 دلار باشیم که محدوده های جذابی برای خرید خواهند بود.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up