تحلیل رمزارز ریپل و پولیگان - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل رمزارز ریپل و پولیگان

تحلیل رمزارز ریپل و پولیگان سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب ریپل  و مَتیک را با هم بررسی کنیم. رمزارز ریپل پس از افت چند ماهه خود از حوالی 1/92 دلار تا 0/50 دلار یک روند…

تحلیل رمزارز ریپل و پولیگان

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب ریپل  و مَتیک را با هم بررسی کنیم.

رمزارز ریپل پس از افت چند ماهه خود از حوالی 1/92 دلار تا 0/50 دلار یک روند صعودی خوب تشکیل داده و مقید به خط روند صعودی سبز رنگ در حال رشد است. ریپل در مسیر صعود خود از سد میانگین متحرک 100 و 200 روزه خود و محدوده مقاومتی مهم استاتیک و روانی 1 دلار عبور کرده است که می تواند نوید رشد میان مدت این رمزارز باشد. اینک قیمت درگیر مقاومت استاتیکی خود در محدوده 1/25 تا 1/35 دلار می باشد. محدوده مناسب خرید این رمزارز به ترتیب بدین شرح است:

  1. بالای 1/35 دلار با حد ضرر 1/25 با هدف اول 1/65 و هدف دوم 1/96 دلار
  2. در صورت نفوذ به زیر خط روند صعودی، خرید در محدوده 1 دلار و حد ضرر 0/95 دلار.

رمزارز پولیگان با نماد MATIC هم با موج اصلاحی بزرگی که همزمان با بازار داشت از قیمت 2/7 دلار تا 0/6 دلار که دقیقا محدوده میانگین متحرک 200 روزه بود، ریزش کرد.  متیک سپس یک روند صعودی درکانال کوتاه مدت ساخت. قیمت در این کانال از سد مقاومت های 1 و 1/25 دلار(میانگین متحرک 100 روزه) عبور کرده و اینک درگیر محدوده مقاومتی 1/55 تا 1/7 می باشد.

1/7 دلار میدلاین کانال کوتاه مدت صعودی نیز می باشد. شکست این ناحیه رو به بالا قطعا متیک را به سمت محدوده مقاومت بعدی یعنی 2/2 می کشاند. متیک یکی از رمزارزهای پرپتانسیل بازار است و در صورت صعودی شدن بازار می توان انتظار داشت بازدهی بهتری نسبت به 90 درصد سایر رمزارز ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید!
امنیت صرافی نوبیتکس چقدر است؟

موفق و پیروز باشید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up