تحلیل رمزارز ترا و کوکوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل رمزارز ترا و کوکوین

تحلیل رمزارز ترا و کوکوین فهرست موضوعات Toggle تحلیل رمزارز ترا و کوکوینرمزارز تِراکوکوین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب TERRA و KUCOIN را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی…

تحلیل رمزارز ترا و کوکوین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب TERRA و KUCOIN را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز تِرا

رمزارز تِرا با نماد LUNA در تایم فریم روزانه خود  در یک کانال صعودی بلند مدت قرار دارد. پس از برخورد با سقف کانال در محدوده 22 دلار روند میانمدت نزولی آغاز شد و تا کف کانال ریزش کرد.  نهایتا در کف کانال و در حوالی 5 دلار به نزول خود پایان داد. در ادامه این رمزارز یک روند صعودی شارپ ساخته است(خط سبز) و توانسته با پرایس اکشن قدرتمند بعد از عبور از میانگین متحرک 100 و 200 روزه  و مقاومت استاتیک در 11 دلار،  یک قله تاریخی جدید ثبت کند.

این قله جدید در حال شکل گیری در محدوده 36 دلار و دقیقا در میدلاین کانال است. به دلیل مشاهده واگرایی در حجم و  RSI، می توان انتظار داشت همین محدوده 36 دلاری سقف کوتاه مدت ترا باشد و قیمت حداقل تا خط روند سبز(حدود 30 دلار) اصلاح شود.

رفتار قیمت در برخورد بعدی با خط روند وضعیت آینده ترا را مشخص میکند. در صورت نفوذ قیمت به زیر خط روند سبز، محدوده 19-22 دلار حمایت مهم قیمت و فرصت خرید است. در غیر این صورت، محدوده 35 دلار مقاومت اول خواهد بود و اهداف بلندی پیش روی این رمزارز بنیادی بازار خواهد بود

بیشتر بخوانید!
تحلیل ارز دیجیتال آوالانچ

کوکوین

اما کوکوین، با نماد KCS  توکن اختصاصی صرافی کوکوین است که در 8 ماه گذشته مقید به یک خط روند صعودی(خط سبز) در حال حرکت بوده است. این رمزارز هم در 3 ماه نزولی بازار افت شدیدی داشت که  از 20 دلار آغاز شد و در 4 دلار به پایان رسید و از آن پس مقید به روند خود در حال حرکت بوده است.

قیمت اینک درگیر با محدوده مقاومت استاتیک و قله قبلی خود در 15 دلار است. در روند این رمزارز واگرایی بلند مدتی در حجم و RSI دیده می شود که نشان از کاهش توجه بازار به این رمزارز است. خرید این رمزارز فقط در دو حالت عاقلانه است:

  1. بعد از عبور از 15 دلار برای تارگت اول 20 دلار و حد ضرر 14 دلار
  2. خرید در محدوده خط روند(حدود 12 دلار) با حد ضرر 11 دلار برای میان مدت.

ممنون از توجه شما، موفق و پر سود باشید

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up