تحلیل ارز دیجیتال بایننس کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال بایننس کوین

تحلیل ارز دیجیتال بایننس کوین فهرست موضوعات Toggle تحلیل ارز دیجیتال بایننس کوینتحلیل رمزارز بایننس کوینتحلیل رمزارزط بایننس کوین در تایم فریم چهار ساعتهتحلیل رمزارز بایننس کوین تاریخ 15 تیر 1401تحلیل رمزارز بایننس کوینتحلیل رمزارز بایننس کوین در تایم فریم چهار ساعتهتحلیل رمزارز بایننس کوین تاریخ 28 اردیبهشت 1401تحلیل رمزارز…

تحلیل ارز دیجیتال بایننس کوین

BNB

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز باینانس کوین را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل رمزارز بایننس کوین

رمزارز باینانس کوین با نماد BNB در تایم فریم روزانه، بعد از شکست خط روند صعودی و پولبک به آن، اصلاح خود را پایان داده و در حال ادامه روند نزولی است و قدرت کندل‌های نزولی نیز، سیگنال نزول را می‌دهند و با توجه به اینکه سطح 337 دلار، مقاومت قوی‌ای است، انتظار ریزش بیشتر را داریم.

تحلیل رمزارزط بایننس کوین در تایم فریم چهار ساعته

برای تحلیل با جزئیات بیشتر، وارد یک تایم فریم کوچکتر (۴ ساعته) می‌شویم و مشاهده می‌کنیم که قدرت ابرهای کومو قرمز رنگ بیشتر شده است ولی با توجه به فاصله قیمت از ابرکومو و قرارگیری RSI در محدوده اشباع فروش، می‌توانیم انتظار یک ریزموج صعودی و سپس بعد از آن، نزول را داشته باشیم. در صورت صعود، مقاومت اول، محدوده 307 دلار و مقاومت دوم، محدوده 324 دلار است و در صورت نزول، حمایت اول، محدوده 275 دلار، حمایت دوم، محدوده 263 دلار و حمایت سوم، محدوده 247 دلار است.

موفق و پرسود باشید.

تحلیل رمزارز بایننس کوین تاریخ 15 تیر 1401

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز بایننس کوین را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید!
بازی های بلاکچینی

تحلیل رمزارز بایننس کوین

رمزارز بایننس کوین با نماد BNB در تایم فریم روزانه، بعد از شکست حمایت 288 دلار، یک موج شارپ نزولی را تا قیمت 198 دلار تجربه کرد و در حال حاضر برای اصلاح، وارد یک کنج کاهشی شده است که با شکست خط روند پایینی این کنج، می‌توانیم انتظار پایان اصلاح و ادامه روند نزولی را داشته باشیم.

تحلیل رمزارز بایننس کوین در تایم فریم چهار ساعته

برای تحلیل با جزئیات بیشتر، وارد یک تایم فریم کوچکتر (۴ ساعته) می‌شویم و مشاهده می‌کنیم که ابرکومو، دائما در حال سوئیچ کردن است و همچنین با توجه به قرارگیری RSI در محدوده خنثی، می‌توانیم در حال حاضر انتظار ادامه این تریدینگ رنج را که در تایم فریم ۴ ساعته تشکیل شده است، داشته باشیم.

در صورت صعود، مقاومت اول، محدوده 237 دلار و مقاومت دوم، محدوده 244 دلار است و در صورت نزول، حمایت اول، محدوده 223 دلار و حمایت دوم، محدوده 214 دلار است.

موفق و پرسود باشید.

تحلیل رمزارز بایننس کوین تاریخ 28 اردیبهشت 1401

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز بایننس کوین را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل رمزارز بایننس کوین

رمزارز بایننس کوین با نماد BNB در تایم فریم روزانه، بعد از یک موج شارپ نزولی، در حال اصلاح برای پولبک به EMA20 خود است و بنابراین می‌توان انتظار یک اصلاح زمانی و حرکت رنج قیمت را داشت.

تحلیل رمزارز بایننس کوین در تایم فریم چهار ساعته

برای تحلیل با جزئیات بیشتر وارد یک تایم فریم کوچکتر (۴ساعته) می‌شویم و مشاهده می‌کنیم که قیمت به مقاومت 313 دلار و همچنین مقاومت ابرکومو برخورد کرده و داخل ابر کومو است و همچنین RSI در محدوده میانی است که تمام این‌ها، نشان از تمایل بازار به حرکت رنج می‌دهند. در صورت صعود مقاومت اول، محدوده 313 دلار و مقاومت دوم محدوده 333 دلار است و در صورت نزول، حمایت اول، محدوده 270 دلار و حمایت دوم محدوده 245 دلار است.
موفق و پرسود باشید.

بیشتر بخوانید!
بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2022

تحلیل رمزارز بایننس کوین تاریخ 29 فروردین 1401

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز بی ان بی را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل ارز دیجیتال بایننس کوین

بی ان بی با نماد BNB در تایم روزانه بعد از شکست یک خط روند صعودی و بازگشت به ان (پولبک) دوباره از عدد ۴۲۶ شروع به ریزش کرد. حال با توجه به وضعیت کنونی مارکت اگر بتواند عدد۳۹۱.۴ را بشکند و زیر این عدد تثبیت بدهد میتواند تا محدوده مشخص شده ( ۳۶۶.۸ تا ۳۵۹.۲ ) ریزش انجام شود.

موفق و پرسود باشید.

تحلیل قیمت رمزارز بایننس کوین تاریخ 1 مهر 1400

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمت رمزارز محبوب بایننس کوین با نماد BNB  را در دو تایم فریم هفتگی و روزانه بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تایم فریم هفتگی

BNB در تایم فریم هفتگی مقید به یک کانال بلند مدت صعودی در حال حرکت است. در بازار نزولی 5 ماهه اخیر، این رمزارز از سقف کانال(690 دلار) تا میدلاین کانال (210 دلار) نزول کرد و سپس چسبیده به میدلاین کانال به رشد خود ادامه داد تا این که در هفته جاری اوپن کندل هفتگی خود را زیر این میدلاین آغاز کرد که اولین سیگنال منفیست.

حمایت استاتیک

در صورت بسته شدن کندل هفتگی در یک شنبه هفته بعد زیر این میدلاین(400 دلار)  و همچنین حمایت استاتیک 390 دلار می توان انتظار ادامه حرکت اصلاحی تا 290 و 210 دلار را داشت. RSI هم در این تایم فریم مقید به روند نزولی در حال حرکت است و مقاومت مهمی در مسیر صعود این رمزارز می باشد. از طرفی به نظر می رسد قیمت در حال تشکیل الگوی مثلث کاهشی می باشد.

بیشتر بخوانید!
نحوه افزودن شبکات مختلف به متامسک

خروج از کف کانال غیر محتمل به نظر می رسد ولی در صورت نزولی شدن بازار می توان به کف این مثلث به عنوان موقعیت طلایی خرید این رمزارز نگاه کرد. صعودی شدن این رمزارز که برای سرمایه گذاران بلند مدتی مطرح است مستلزم خروج از ضلع بالای مثلث می باشد. محدوده های مناسب خرید پله ای این دسته از  سرمایه گذاران به ترتیب در این قیمت هاست:

  • محدوده برخورد قیمت به میانگین 52 هفتگی
  • کف مثلث
  • کف کانال

تایم فریم روزانه

BNB  در  تایم فریم روزانه که برای سرمایه گذاران میان مدت بیشتر حائز اهمیت است در یک کانال نزولی در حال حرکت می باشد.  3 نقطه بازگشتی در سقف و 4 عدد در کف و واکنش های متعدد در میدلاین به این کانال اعتبار کافی بخشیده است. قیمت بعد از ریزش تا کف این کانال متوقف و سپس تا سقف کانال رشد کرده و از آنجا مجددا نزولی شده و در نهایت در محدوده 340 دلار و دقیقا در تماس با خط روند کوتاه مدت(خط روند مشکی) حمایت شده است.

با توجه به واگرایی در RSI انتظار برگشت قیمت و رشد در کوتاه مدت منطقی می باشد. البته به شرط شکست خط روند کوتاه مدت تر نزولی (خطوط بنفش) در هر دو نمودار قیمت و RSI. در این صورت اولین مقاومت ها به ترتیب 420 دلار  و سقف کانال خواهند بود. در صورت از دست رفتن خط روند مشکی حمایت های 338 و 253 در انتظار قیمت اند.

موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up