تحلیل رمزارز آوالانچ و شیبا - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل رمزارز آوالانچ و شیبا

تحلیل رمزارز آوالانچ و شیبا فهرست موضوعات Toggle تحلیل رمزارز آوالانچ و شیبارمزارز آوالانچرمزارز شیبا سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب AVAX و SHIBA را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش…

تحلیل رمزارز آوالانچ و شیبا

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب AVAX و SHIBA را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز آوالانچ

رمزارز آوالانچ با نماد AVAX در تایم فریم روزانه حرکت نزولی خود را در یک کانال از قله 60 دلار آغاز کرد و نهایتا در کف کانال و در 10 دلار به نزول خود پایان داد. در این قیمت RSI نشان از اشباع فروش داشت و برگشت قیمت اتفاق افتاد و نهایتا الگوی کف دو قلو تائید شد و توانست از میدلاین کانال عبور کند، در این رشد شارپ که مقید به یک خط روند کوتاه مدت(سبز)  بوده اکنون توانسته با پرایس اکشن قدرتمند بعد از عبور از میانگین متحرک 100 روزه  و مقاومت استاتیک در 21/5 دلار، خود را به میانگین متحرک 200 روزه  برساند.

به دلیل عدم مشاهده هیچ سیگنال منفی در RSI و پرایس اکشن این رمزارز، می توان انتظار رسیدن به قیمت 28 دلار و  سقف کانال را داشت. در این قیمت به احتمال بسیار زیاد به علت قرار گیری در شرایط اشباع خرید می بایست منتظر اصلاح این رمزارز تا اولین حمایت یعنی میانگین 200 و بعد از آن 21/5 دلار باشیم. هر گونه نفوذ به زیر خط روند سبز رنگ می تواند موجب نزول قیمت تا محدوده حمایتی 14 دلاری  این رمزارز باشد. خرید کم ریسک صرفا در نزدیکی خط روند با حد ضرر چند درصد پائینتر از آن توصیه می شود.

بیشتر بخوانید!
ارز آنتولوژی

رمزارز شیبا

اما شیبا اینو، با نماد SHIBA میم کوین محبوب ایرانی هاپس از افت شدیدی که داشته مدتیست بین بازه 0/0000006 تا 0/000010  در حال رنج زدن است.  (از این به بعد برای راحتی کار با اعداد، فقط از قسمت عددی داخل اعشار استفاده می کنیم). در محدوده سقف رنج ما یک محدوده بین 9 تا 11 را داریم.

قیمت بعد از ریزش اولیه 7 بار به این محدوده رسیده است. در 6 بار قبلی در هر نوسان به سمت این ناحیه مقاومتی، قله های جدید پائین تر از قبلی بودند.  اما در حرکت مثبت اخیر این قاعده نقض شده و حجم معاملات هم بهبود یافته که همه و همه می تواند نشان از  آمادگی این رمزارز برای گذر از این مقاومت باشد.

اما به خاطر اشباع خرید در RSI و ایجاد واگرایی در این موج صعودی، شیبا وارد اصلاح قیمتی شده و خط روند کوتاه مدت خود را نیز شکسته است. اولین حمایت در 7 و سپس در 6 است. می توان امیدوار بود که بعد از این موج اصلاحی کوتاه مدت شیبا مجددا به ناحیه مقاومتی مهم خود برسد. خرید کم ریسک صرفا بالای محدوده 11 توصیه میشود.

ممنون از توجه شما، موفق و پر سود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up