ارز دیجیتال فانتوم - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

ارز دیجیتال فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم فهرست موضوعات Toggle ارز دیجیتال فانتومارز fantom چیست؟همه چیز درباره ارز دیجیتال فانتومتاریخچه ارز دیجیتال فانتومکیف پول ارز دیجیتال فانتومتکنولوژی فانتوممزایا و معایب ارز دیجیتال فانتومنحوه کار فانتومخرید و فروش توکن های فانتوم ارز fantom چیست؟ ارز های دیجیتال نوعی پول دیجیتالی به شمار می روند که…

ارز دیجیتال فانتوم

ارز fantom چیست؟

ارز های دیجیتال نوعی پول دیجیتالی به شمار می روند که آن ها را رمز نگاری کرده اند، ارز های دیجیتال مانند ارز های فیات از ارزش زیادی برخوردار هستند، از این رو برای نقل و انتقالات خود می توان از آن ها بهره برد. رمز ارز های از ویژگی های بسیاری برخوردار هستند که از میان آن ها می توان به غیرمتمرکز بودن اشاره کرد، یعنی هیچ نهاد یا سازمانی بر روی آن ها نظارت ندارد.

همه چیز درباره ارز دیجیتال فانتوم

یکی از رمز ارزهایی که امروزه توانسته است که جایگاه مناسبی را بیابد ارز دیجیتال فانتوم می باشد.

ویژگی هایی درون این ارز دیجیتال نهفته شده که در بعضی از موارد می تواند بسیار ارزشمند تر از بیت کوین باشد. در این مقاله قصد داریم به چگونگی پیدایش این ارز دیجیتال و اینکه ارز دیجیتال فانتوم چیست؟ و دیگر موارد بپردازیم.

تاریخچه ارز دیجیتال فانتوم

پروژه فانتوم را در چند سال اخیر یعنی در سال 2018 ایجاد کردند که در همان سال آن را در اختیار مردم قرار دادند.، لازم به ذکر است که بگوییم فانتوم خود دارای یک شبکه بلاکچین منحصر به فرد می باشد و افرادی که بر روی توسعه این رمز ارز تلاش می کند به توسعه بلاکچین آن ها فکر خواهند کرد. قیمت ارز دیجیتال فانتوم در چند ماه بعد از عرضه اولیه به بالاترین حد خود رسید و مردم را ترغیب می کرد که از آن به عنوان سرمایه گذاری استفاده نماید.

بیشتر بخوانید!
نحوه افزودن شبکات مختلف به متامسک

کیف پول ارز دیجیتال فانتوم

هنگام خرید ارز دیجیتال فانتوم بدون شک با مسائل مختلفی برخورد خواهید کرد که یکی از آن ها محل نگهداری ارز دیجیتال می باشد. فانتوم کیف پول های اختصاصی را برای خود ایجاد کرده است که شما می توانید در بستر همان کیف پول به خرید ارز دیجیتال بپردازید و آن را در کیف پول نگهداری نمایید.

برای انتخاب کیف پول فانتوم باید بگوییم موارد دیگری هم پیش رو دارید. کیف پول هایی مثل متامسک و مای اتر والت از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. هر کدام از این کیف پول ها دارای ویژگی های خاصی هستند که بر اساس آن ها می توانید انتخاب درستی داشته باشید. کیف پول فانتوم در انواع مختلفی وجود دارد که می توان آن ها را به کیف پول های سرد و گرم دسته بندی کرد. کیف پول های سرد که به عنوان کیف پول های سخت افزاری شناخته می شوند، در بستری آفلاین اطلاعات را ذخیره می کنند.

کیف پول های گرم که به آن ها کیف پول های نرم افزاری هم گفته می شود در بستر اینترنت خریداری می شوند، از این رو شما باید اطلاعات حساب کاربری خود را به وسیله اینترنت به ثبت برسانید.

لازم به ذکر است که بگوییم کیف پول های نرم افزاری از امنیت پایینی برخوردار هستند. با استفاده از این کیف پول ها می توانید از نوسانات قیمت فانتوم هم اطلاعاتی را کسب کنید.

تکنولوژی فانتوم

اگر شما هم به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه داشته باشید می دانید که بیت کوین در سال 2007 ایجاد شد این ارز دیجیتال با توجه به فناوری که داشت باز هم نتوانست مقیاس پذیری مناسبی را داشته باشد و برای انجام تراکنش ها باید مدت زمان زیادی صبر کرد.

بیشتر بخوانید!
کدوم رمزارزها احتمال رشد بیشتری دارن؟

برای حل مشکلات گفته شده افراد زیادی دست به ایجاد ارزهای دیجیتال زدند. ارز دیجیتال فانتوم برای حل این مشکلات کارایی زیادی دارد. این ارز دیجیتال بر روی غیرمتمرکز سازی نقل و انتقالات، به انجام رساندن هر چه سریع تر تراکنش ها و … فعالیت دارد.

طبق تحلیل فانتوم می توان گفت این ارز دیجیتال با توجه به فناوری پیشرفته ای که دارد می تواند سرعت زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد و شخصی سازی بلاکچین ها را با استفاده از ماژولا فراهم کرده اند.

مزایا و معایب ارز دیجیتال فانتوم

ویژگی های بیشماری برای رمز ارز فانتوم می توان شرح داد که همگی به عنوان مزایای آن شناخته می شود در ادامه به شرح مواردی که وجود دارد خواهیم پرداخت.

  • مزایا:

امنیت بالا در انجام تراکنش های فانتوم یکی از مواردی است که می توان درباره آن به بحث پرداخت. این ارز دیجیتال می تواند گره های مختلفی را به صورت متن باز ایجاد نماید و از این طریق امنیت لازم را برای شبکه ایجاد نماید. از دیگر مزیت های ارز دیجیتال فانتوم می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد.

هنگام استفاده از فانتوم دیگر نیازی نیست که مدت زمان زیادی صبر کنید تا بلاک مورد نظر مورد تایید قرار گیرد، این خود باعث می شود که مقیاس پذیری بالایی ایجاد شود و در مدت زمان بسیاری کمی تراکنش ها انجام شوند.

استفاده از قراردادهای هوشمند به عنوان مزیت دیگر فانتوم شناخته می شود. پشتیبانی از قراردادهای هوشمند باعث می شود که شما تراکنش های خود را در مکانی امن و با سرعت بالا به انجام برسانید.

بیشتر بخوانید!
راهنمای استخراج بیت کوین

نحوه کار فانتوم

لازم به ذکر است که بگوییم فانتوم از بلاکچینی پشتیبانی می کند که به دفتر کل توزیع وصل می شود. حفظ اجماع را فرایندی به اسم اپرا بر عهده دارد که از محیطی امن، متن باز و بدون مجوز برای به انجام رساندن هرچه سریعتر برنامه های غیر متمرکز استفاده می کند. ارز دیجیتال فانتوم با اتریوم سازگاری دارد.

هر شبکه و بلوکی که بر روی فانتوم ایجاد می شود با دیگری تفاوت دارد و کاملا مستقل هستند، بنابراین با ازدحام شبکه رو به رو نخواهند بود. در طی زمان برنامه های غیر متمرکز بسیار پیچیده تر شدند و تعداد کاربران هم افزایش پیدا کرد که این باعث می شود سرعت شبکه کاهش پیدا کند.

فانتوم توانست این مشکلات را به خوبی رفع نماید و با ایجاد بلاک هایی مجزا از هم، سرعت تراکنش ها را به بالاترین حد خود رساند.

خرید و فروش توکن های فانتوم

لازم به ذکر است که بگوییم برای خرید ارز دیجیتال فانتوم نمی توانید به صرافی های داخلی مراجعه نمایید، چرا که این صرافی های از فانتوم پشتیبانی نمی کنند، اما می توانید ارز دیجیتال تتر را از صرافی های داخلی خریداری کنید و بعد آن را در صرافی های خارجی به فانتوم تبدیل کنید.

صرافی های خارجی مثل بایننس این ارز دیجیتال را ارائه می دهند. شما با مراجعه به این صرافی ها می توانید از قیمت فانتوم اطلاع پیدا نمایید. برای استفاده از صرافی ها می توانید برنامه آن ها را دانلود نمایید یا اینکه در سایت های مختلف به ثبت نام بپردازید و یک حساب کاربری را برای خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up