ارز دیجیتال ریون - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

ارز دیجیتال ریون

ارز دیجیتال ریون فهرست موضوعات Toggle ارز دیجیتال ریونRAVEN چیست؟همه چیز درباره ارز دیجیتال ریونتاریخچه ارز دیجیتال ریونکیف پول RAVENتکنولوژی ارز دیجیتال ریونمزایا و معایب ارز دیجیتال ریوننحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ریون RAVEN چیست؟ با خلق بلاکچین ها امکاناتی را برای مردم فراهم آورده اند که بتوانند در…

ارز دیجیتال ریون

RAVEN چیست؟

با خلق بلاکچین ها امکاناتی را برای مردم فراهم آورده اند که بتوانند در بستر اینترنت و به صورت دیجیتالی معامله های خود را به انجام برسانند. از زمانی که فناوری بلاکچین ایجاد شد و  دارایی ها را بر روی آن قرار دادند تغییرات زیادی در دنیای دیجیتالی به وجود آورده است.

همه چیز درباره ارز دیجیتال ریون

هر ارز دیجیتالی که ارائه می شود بر روی یک نقطه از بازار تمرکز پیدا می کند. در این میان ارز دیجیتال ریون بر روی انتقال دارایی ها تمرکز دارد. بحث زیادی در پیرامون ارز های دیجیتال وجود دارد، به عنوان مثال این رمز ارز ها در صدد برداشتن واسطه ها و شخص ثالث از انجام مبادله های می باشند.

در این جا با خلق ریون سوالات مختلفی چون ارز دیجیتال ریون چیست؟ چه کارایی دارد، چگونه کار می کند و … ایجاد می شود که در ادامه مطالب به بررسی تمامی این موارد خواهیم پرداخت.

ناگفته نماند که بسیاری از افراد زمانی که با مفهوم ریون آشنا می شوند در صدد خرید این رمز ارز بر می آیند، بنابراین قبل از خرید باید اطلاعاتی از قیمت ریون را به دست آورند و نوساناتی که بر روی آن ایجاد می شود را مد نظر قرار دهند.

تاریخچه ارز دیجیتال ریون

در سال های اخیر رمز ارز های مختلفی ارائه شده که رمز ارز ریون در سال 2018 راه اندازی کرده اند، یعنی می توان گفت زمانی که نهمین سالگرد بیت کوین فرا رسید، آن را به مردم معرفی کردند. استخراج ریون دقیقا در همین روز انجام گرفت.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال بنکور

از بنیان گذاران این پروژه می توان بروس فنتون را نام برد که به عنوان یکی از اعضای پروژه بیت کوین مشغول به فعالیت بود. در تحلیل ریون لازم به ذکر است که بگوییم این ارز دیجیتال قبل از عرضه استخراج نشده است و کاملا متن باز می باشد.

کیف پول RAVEN

ریون با توجه به اینکه به تازگی به مردم معرفی شده از طرفداران بسیاری برخوردار است و محبوبیت زیادی را به دست آورده است. بسیاری از این افراد به خرید و سرمایه گذاری بر روی ریون اقدام کرده اند.

قبل از اینکه به خرید ارز دیجیتال ریون بپردازید باید، به این فکر باشید که محل امنی را برای نگهداری ان ها انتخاب کنید، در وب سایت های مختلف کیف پول های دیجیتالی متنوعی را ارائه داده اند که نمی توان به تمامی آن ها اعتماد داشت.

در این جا به کیف پول هایی نیاز است که بتوانند در امنیت کامل از سکه های شما پشتیبانی نمایند. برای انتخاب کیف پول ریون با انتخاب های مختلفی رو به رو خواهید بود، اما وب سایت رسمی ریون خود کیف پولی رسمی را ارائه داده است که شما می توانید به راحتی ارزهای خود را در آن حفظ نمایید.

شما می توانید با استفاده از این کیف پول از اطلاعات خود یک بک آپ تهیه نمایید که در صورت نیاز بتوانید اطلاعات آن را بازگردانی نمایید. لازم به ذکر است که بگوییم علاوه بر کیف پول رسمی می توانید برای استفاده از کیف پول ریون گزینه های دیگر را هم مورد بررسی قرار دهید.  به عنوان مثال کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری از دیگر کیف پول های دیجیتالی به شمار می روند که خدمات مناسبی را ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید!
بلاک چین چیست؟

تکنولوژی ارز دیجیتال ریون

ریون در واقع فورکی از بیت کوین می باشد  که از جهات مختلفی با آن تفاوت دارد، به عنوان مثال این فناوری می تواند در مدت زمان 1 دقیقه پاداش ها را ارائه می دهد. کاربرانی که از ارز دیجیتال ریون استفاده می کنند می تواند بر اساس نیازی که دارند دارایی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

با استفاده از تکنولوژی ریون می تواند دارایی هایی نظر، طلا، کتاب، املاک، سند، ارز های دیگر و … را به ریون تبدیل کنید و با استفاده از آن ها معامله های مختلفی را به انجام برسانید.

مزایا و معایب ارز دیجیتال ریون

همان طور که در تحلیل ریون گفته شد ارز های دیجیتالی مختلفی امروزه مشغول به فعالیت هستند و کاربران با بسیاری از آن ها آشنایی دارند، هر رمز ارزی را که مشاهده می کنید دارای مزیت ها و معایبی هستند، بنابراین رمز ارز ریون هم از این حیث مستثنا نیست. در این مطلب قصد داریم برای شما چند مورد از مزیت هایی ارز دیجیتال را بیان نماییم و شما را با معایب آن آشنا کنیم.

  • مزایا:

یکی از مزیت های ارز دیجیتال ریون مدت زمان ایجاد هر بلاک یا پاداش آن می باشد. این ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه می تواند یک بلاک را ایجاد نماید. تعداد کوین هایی که ارائه داده است حدود 21 میلیارد می باشد که تمامی آن ها را می توان صادر کرد. از طرفی این ارز دیجیتال قادر است هر شیئی را که تصور می کنید مورد استفاده قرار دهید و در ازای آن به شما توکن اختصاص ریون را تحویل دهد.

  • معایب:
بیشتر بخوانید!
تحلیل رمزارز اومیسگو OMG | تحلیل ارز دیجیتال اومیسگو

بسیاری از رمز ارزهایی که ایجاد شده اند با وجود اینکه مشکلاتی را دارا می باشند، اما در مورد آن ها سخنی به میان نیامده است، با توجه به مباحثی که گفته شد هم نمی توان به معایبی که هنوز مشخص نشده اند اشاره کرد.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ریون

افرادی که با استفاده از سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به دنبال سود هستند بدون شک به فکر خرید رمز ارزهای مختلفی هستند که بتوانند با توجه به نوساناتی که بازار کریپتو دارد به دارایی زیادی دست پیدا کنند.

برای خرید ارز دیجیتال ریون تنها باید به صرافی های مختلفی که وجود دارد مراجعه نمایید، البته ناگفته نماند که وب سایت های زیادی وجود دارند که این رمز ارز را ارائه می دهند، اما تمامی آن ها از اعتبار زیادی برخوردار نیستند، در این میان می توانید به سراغ صرافی هایی بروید که کاربران زیادی دارند.

صرافی هایی چون بایننس علاوه بر اینکه این ارز دیجیتال را ارائه می دهند قیمت ریون را به صورت لحظه ای در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می توانید با توجه به نوساناتی که وجود دارد برای سرمایه گذاری از آن استفاده نمایید.

هنگام استفاده از صرافی های خارجی باید یک حساب را برای خود ایجاد نمایید و بعد از آن کار احراز هویت خود را به انجام برسانید. در این شرایط ممکن است قصد داشته باشید ریون را خریداری نمایید که از شما یک شماره کارت بانکی را درخواست می کنند. برای فروش ارز دیجیتال ریون هم می توانید به همین صرافی ها مراجعه نمایید و در صورت درخواست فروش توکن خود می توانید آدرس کیف پول و یک شماره شبای کارت بانکی را وارد نمایید.

سایت انگلیسی جهت کسب اطلاعات بیشتر : ravencoin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up