ارز دیجیتال رن - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

ارز دیجیتال رن

ارز دیجیتال رن فهرست موضوعات Toggle ارز دیجیتال رنارز دیجیتال Renهمه چیز درباره ارز دیجیتال رنتاریخچه ارز دیجیتال رنکیف پول رنتکنولوژی ارز دیجیتال رنمزایا و معایب ارز دیجیتال رننحوه خرید ارز دیجیتال رن ارز دیجیتال Ren اگر تا به حال در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده باشید بدون…

ارز دیجیتال رن

ارز دیجیتال Ren

اگر تا به حال در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده باشید بدون شک با رمز ارزهای مختلفی آشنا شده اید، رمز ارز هایی که همگی برای نقل و انتقالات و پرداختی های روزانه بسیار مفید هستند.

همه چیز درباره ارز دیجیتال رن

ارز های دیجیتال همگی به دنبال حذف واسطه ها و هزینه های اضافی می باشند. یکی از این رمز ارزها که ارز دیجیتال رن نام دارد به تازگی روی کار آمده و قصد دارد مشکلات مختلفی را حل نماید. این ارز دیجیتال از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و  می تواند این امکان را برای کاربران فراهم نماید که از طریق بلاکچین ها مبادلات خود را به انجام برسانند.

حال به این سوال می رسیم که ارز دیجیتال رن چیست؟ در پاسخ به آن باید بگوییم رن تقریبا شبیه به یک بلاکچین عمومی است  که مثل بلاکچین های دیگر از نودهای مختلفی ایجاد شده و ماشین مجازی را در اختیار دارد.

سوالات زیادی در پیرامون این ارز دیجیتال وجود دارد، که ما در ادامه مطالب به بررسی بسیاری از آن ها خواهیم پرداخت و شما را با رمز ارز رن آشنا خواهیم کرد. بسیاری از افراد ممکن است قصد خرید این ارز دیجیتال را داشته باشید، اما باید اول از قیمت رن اطلاعاتی را به دست آورند بعد برای سرمایه گذاری اقدام نمایند.

تاریخچه ارز دیجیتال رن

رمز ارز رن تمامی مبادله های موجود را به صورت خصوصی و غیرمتمرکز به انجام می رساند، که در سال 2017 آن را با نام Republic راه اندازی کردند. این ارز دیجیتال به مدت یک سال با همین نام فعالیت خود را همچنان ادامه داد.لازم به ذکر است که بگوییم طبق تحلیل رن در سال 2018 توسعه دهندگان بر روی این پروژه تلاش های زیادی را انجام دادند که در نهایت آن را به رن تغییر دادند. توسعه دهندگان پروژه رن دارک پول های بیشتری را اضافه کرد.

بیشتر بخوانید!
سوشی سواپ چیست؟

همچنین باید بگوییم این ارز دیجیتال در گذشته تنها بر روی یک دارک پول اختصاصی کار می کرد، اما امروزه این امکان را برای کاربران فراهم آورده که دارک پول های دلخواه خود را انتخاب نمایند.از بنیان گذاران ارز دیجیتال رن می توان تایانگ زانگ را نام برد که به عنوان مدیر عامل این پروژه فعالیت دارد. این فرد بر روی توسعه وب و نرم افزارها فعالیت های زیادی داشته است.

کیف پول رن

خرید ارز دیجیتال رن نیاز به محلی برای نگهداری دارد، تا بتوان بعد از مدت زمان مشخصی آن را به فروش رساند یا استفاده های دیگری از رمز ارز داشت. کیف پول های دیجیتالی به راحتی این امکان را برای شما فراهم می کنند که بتوانید دارایی خود را در محلی امن نگهداری کنید.

برای انتخاب کیف پول رن گزینه های متفاوتی را پیش رو دارید به عنوان مثال کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری نمونه هایی از کیف پول های دیجیتالی به شمار می روند که با توجه به خصوصیاتی که دارند محل مناسبی را برای نگهداری ارزهای شما ایجاد کرده اند.

کیف پول های سخت افزاری از هزینه های بسیار زیادی برخوردار هستند، اما از طرفی امنیت بیشتری هم دارند، چرا که در بستری آفلاین مشغول به فعالیت هستند، بنابراین بهترین گزینه ممکن برای کیف پول رن می تواند کیف پول های سرد یا همان سخت افزاری باشد.

کیف پول هایی که از رمز ارز رن پشتیبانی می کنند همگی باید دارای ویژگی های خاصی باشند.  که شامل: پشتیبان گیری و امنیت پین کدهای مختلف، سازگاری با رن و نگهداری از کلیدهای خصوصی درون کیف پول می باشد.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال گراف چیست؟

تکنولوژی ارز دیجیتال رن

ارز دیجیتال رن خود دارای شبکه ای متن باز و غیرمتمرکز است  که می تواند انجام مبادله های را در بین بلاکچین های مختلف فراهم نماید. صرافی های متمرکز بدون اینکه از محتوای سفارش اطلاع داشته باشند مبادلات ارزی را به انجام می رسانند ، بنابراین رن هم این امکان را به کاربران خواهد داد.

بر اساس تحلیل رن می توان گفت که ارزهایی مثل بیت و کوین و اتریوم را می توان در این بستر خرید و فروش کرد. تکنولوژی رن که به پروتکل جمهوری شهرت داشت در سال 2020 ماشین مجازی مخصوص خود را راه اندازی کرد.

مزایا و معایب ارز دیجیتال رن

ارزهای دیجیتال را هر کدام صرافا برای حل مشکلاتی ایجاد کرده اند، بنابراین دارای ویژگی هایی هستند. رمز ارز رن از مزایا مختلفی برخوردار است که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال رن همان طور که ادعا می کند از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ کس قرار نخواهد داد. همچنین امکانی را فراهم می آورد که کاربران بتوانند مبادلات بین ارزی خود را به انجام برسانند.

این ارز دیجیتال مانند یک صرافی متمرکز عمل می کند، یعنی می توان در بستر بلاکچین آن مبادله های خود را به انجام رساند.

نحوه خرید ارز دیجیتال رن

در مقاله های مختلف در مورد نحوه خرید ارزهای دیجیتال برای شما مطالبی را ارائه دادیم و در آن ها سخن از صرافی ها به میان آمد در این جا هم برای خرید ارز دیجیتال رن می توانید از صرافی های معتبری که وجود دارد استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت رمزارز رز Rose

صرافی های داخلی و خارجی بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام می توانند خدمات مناسبی را ارائه دهند. در مورد صرافی های داخلی باید بگوییم که استفاده از آن ها ممکن است با ریسک بالایی همراه باشد، چرا که ممکن است به علت تحریم ها حساب های شما را بلوکه نمایند و دارایی خود را از دست بدهید.

برای اطلاع پیدا کردن از قیمت ارز دیجیتال رن می توانید به کیف پول یا صرافی هایی که این رمز ارز را ارائه می دهند رجوع کنید. صرافی هایی مثل بایننس، هیوبی، یونی سواپ و … این ارز دیجیتال را در بین ارزهای قابل ارائه خود قرار داده اند.

برای استفاده از صرافی ها باید یک حساب کاربری را برای خود ایجاد نمایید، در این حساب کاربری از شما برای خرید ارز دیجیتال شماره کارت بانکی را در خواست می کنند، همچنین آدرس کیف پول خود راهم باید ذکر نمایید.

بسیاری از اوقات پیش می آید که خریداران به فروش ارز های دیجیتال می پردازند، بنابراین برای فروش ارز دیجیتال رن باید شماره شبای کارت بانکی خود را به حساب کاربری خود اضافه نمایید تا بتوانند نقل و انتقالات شما را به راحتی به انجام برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up