ارز دیجیتال اومیسه گو چیست؟ - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

ارز دیجیتال اومیسه گو چیست؟

ارز دیجیتال اومیسه گو چیست؟ فهرست موضوعات Toggle ارز دیجیتال اومیسه گو چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال OMGنمودار آنلاین چارت OMGتاریخچه ارز دیجیتال اومیسه گوکیف پول ارز دیجیتال اومیسه گوتکنولوژی اومیسه گوسرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال اومیسه گونحوه خرید  و فروش ارز دیجیتال اومیسه گو  آشنایی با ارز دیجیتال OMG…

ارز دیجیتال اومیسه گو چیست؟

 آشنایی با ارز دیجیتال OMG

تا به امروز ممکن است اسم رمز ارز اومیسه گو OMG را شنیده باشید، اما با مفهوم آن آشنا نشده باید بگوییم اومیسه گو پروژه ای می باشد که بر اساس الگوریتم اثبات سهام فعالیت های خود را انجام می دهد. رمز ارز اومیسه گو را برای این ایجاد کرده اند که بتوانند مشکلات سیستم های مالی را حل نماید. لازم به ذکر است که بگوییم این ارز دیجیتال بر روی شبکه ای غیر متمرکز فعالیت دارد. همچنین آن را با استفاده از بلاکچین اتریوم ایجاد کرده اند.

نمودار آنلاین چارت OMG


ارز دیجیتال اومیسه گو می تواند  پروژه هایی را که از الگوریتم اثبات سهام برخوردار نیستند و  نمی توان آن ها را استخراج کرد  به بلاکچین خود اضافه نماید. در حال حاضر می توان گفت این ارز دیجیتال دارای ارزش بالایی است و حجم زیادی از بازار رمز ارزها را در اختیار دارد.

تاریخچه ارز دیجیتال اومیسه گو

رمز ارز های مختلفی از سالیان گذشته ایجاد شده اند که یکی از آن ها ارز دیجیتال اومیسه گو می باشد که آن را در سال 2013 ایجاد کرده اند. از بنیان گذاران آن می توان دونی هارینسویت و جون هاسگا را نام برد. اومیسه گو دارای حامیانی چون بانک های تایلند و وزارت دارایی می باشد.  اولین کوین های این ارز دیجیتال را در سال 2017 عرضه کرده اند  که توانستند حدود 25 میلیون دلار را به عنوان سرمایه به دست آورند.

بیشتر بخوانید!
فایل کوین چیست؟

کیف پول ارز دیجیتال اومیسه گو

همان طور که در مقالات دیگر هم ذکر شد برای اینکه بتوانید از ارزهای  دیجیتال خود نگهداری کنید و آن ها را ذخیره نمایید باید محلی را مد نظر داشته باشید. کیف پول های دیجیتالی به عنوان یک بانک برای ارزهای دیجیتال عمل می کنند و می توانند سپرده های شما را در محلی امن نگهداری نمایند. کیف پول اومیسه گو را می توانید از خود وب سایت رسمی این ارز دیجیتال تهیه نمایید  و ارزهای خریداری شده را در آن نگهداری کنید. کیف پول های رسمی با توجه به اینکه به خود ارز دیجیتال مربوط می شوند، دارای نماد اعتماد هستند.

هنگام انتخاب کیف پول اومیسه گو می توانید کیف پول های دیجیتالی دیگری چون کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری را خریداری نمایید، اما هنگام خرید آن ها باید به ویژگی هایی که دارند نهایت دقت را داشته باشید. کیف پول هایی که در اختیار شما قرار می گیرند تا بتوانید بعد از خرید ارز دیجیتال اومیسه گو از آن ها استفاده کنید، هر کدام از امنیت مناسبی برخوردار هستند، اما باید بگوییم کیف پول های سرد یا همان سخت افزاری با توجه به اینکه از اینترنت بهره نمی برند از اعتماد بیشتری برخوردار هستند.

تکنولوژی اومیسه گو

همان طور که در تحلیل اومیسه گو گفته شد این تکنولوژی به عنوان پروژه ای متن باز و غیر متمرکز شناخته می شود  که می تواند تمامی تراکنش ها را بر روی بلاکچین اتریوم به انجام برساند. این ارز دیجیتال به عنوان چهارمین رمز ارز شبکه اتریوم شناخته می شود.

بیشتر بخوانید!
وب مانی چیست؟

سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال اومیسه گو

در تحلیل اومیسه گو گفته شد که شرکت های مختلفی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. تیم توسعه دهنده این پروژه در صدد این هستند که بتوانند با استفاده از امکانات و فناوری های موجود ارزش اومیسه گو را بیشتر کنند. بنابراین افرادی که قصد دارند به خرید ارز دیجیتال اومیسه گو بپردازند می توانند شاهد افزایش دارایی های خود باشند، اما نکته مهمی که این جا وجود دارد این است که بازار کریپتو همیشه در حال نوسان می باشد و ممکن است گاهی اوقات ارزهای دیجیتال با افت قیمت رو به رو شوند.

نحوه خرید  و فروش ارز دیجیتال اومیسه گو

در مورد ارز دیجیتال اومیسه گو باید بگوییم که هیچ کس نمی تواند آن را استخراج نماید، بنابراین برای اینکه بتوانید با استفاده از این ارز دیجیتال تراکنش های خود را به انجام برسانید باید آن را خریداری کنید. برای خرید یا فروش اومیسه گو صرافی های مختلف و معتبری وجود دارند که با آشنا شدن با آن ها می توانید ارزهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. شما می توانید از صرافی های داخلی و خارجی استفاده کنید، اما باید این نکته را فراموش نکنید که استفاده از صرافی داخلی ممکن است شما را با مشکلاتی رو به رو کند.

صرافی های زیادی وجود دارند که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. صرافی هایی چون بیترکس، بایننس، کوینی اسپا و … و صرافی های داخلی را می توانید مورد استفاده قرار دهید، اما توجه داشته باشید که هنگام استفاده از صرافی های داخلی باید از وی پی ان کشور خاصی استفاده نمایید که نتوانند شما را شناسایی کنند و حساب شما را بلوکه نمایند، بنابراین استفاده از صرافی های خارجی می تواند با ریسک بسیار کمتری همراه باشد.

بیشتر بخوانید!
یک هفته‌ای بارتو ببند

سایت انگلیسی جهت کسب اطلاعات بیشتر : coinmarketcap

19 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • فرزان بابایی
    1400/11/05 11:54 ق.ظ

    ارز دیجیتالی omg برای سرمایه گذاری 3 ساله مناسب هست ؟

    پاسخ
  • مهشید زین العابدین
    1400/11/03 10:22 ق.ظ

    نمودار ارز omg را از کجا میتونم ببینم

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1400/11/03 10:23 ق.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      سایت های معتبری هستند که نمودار ارزهارو را منتشر میکنند با جستجو در گوگل این سایتها را پیدا و مشاهده فرمایید .

      پاسخ
  • رادین آغداشلو
    1400/10/28 12:26 ب.ظ

    ارز omg network ارز معتبری برای سرمایه گذاری میباشد

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1400/10/28 12:27 ب.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق توضیحات لازم را در مورد این ارز بصور کامل و جامع نوشته ایم .

      پاسخ
  • شهرزاد رضی
    1400/10/26 8:46 ق.ظ

    خرید ارز دیجیتال omg به چه صورت انجام میشه

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1400/10/26 8:47 ق.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق نحوه خرید و فروش این ارز راتوضیح داده ایم

      پاسخ
  • بیتا نوری
    1400/10/21 12:24 ب.ظ

    آینده ارز omg در 10 سال آینده خوب میشه ؟

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1400/10/21 12:34 ب.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای ورود و پیش بینی به بازار ارز دیجیتال نیاز به آموزش و اطلاعات کافی است .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up