آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال فهرست موضوعات Toggle آموزش خرید و فروش ارز دیجیتالاشتباهات رایج در خرید و فروش ارزهای دیجیتالنحوه خرید ارز دیجیتالممنوعیت خرید و فروش ارز دیجیتالخرید ارز دیجیتال با گیفت کارتخرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویتصرافی ارز دیجیتالسوالات پرتکرار در مورد…

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

 خرید و فروش ارز دیجیتال  بسیار رایج و گسترده تر از همیشه شده است. و البته آموزش دیدن در این حوزه بسیار با اهمیت است که باعث جلوگیری از ضرر های فراوانی می‌گردد.  در کشور ما همه روزه مقادیر انبوهی از این اقلام به فروش می رسند و مردم بسیاری نیز به خریدار ارزهای دیجیتال  تبدیل شده اند.

اگر می خواهید، درآمدتان افزایش یابد و سرمایه شما حفظ شود، استفاده از این نوع ارز ها اهمیت بسیار بالایی دارد. در ادامه برای آشنایی بیش تر شما با این نوع ارز ها به ارائه برخی اطلاعات مفید در راستای تهیه و خرید آن ها می پردازیم تا اگر قصد خرید دارید، آگاهانه به خرید بپردازید.

اشتباهات رایج در خرید و فروش ارزهای دیجیتال

نحوه خرید ارز دیجیتال

خب در ادامه می پردازیم به نحوه خرید ارز دیجیتال کسانی که کار خرید و فروش این اقلام را صورت می دهند، به خوبی می دانند، که خرید این اقلام، باید به صورت تخصصی صورت گیرد.اگر در وب سایت های نامعتبر به تهیه آن ها بپردازید، نه تنها سودی برای شما حاصل نمی شود، بلکه ضرر و زیان هایی را نیز متحمل می شوید. به همین سبب آشنایی با نحوه خرید ارز دیجیتال و روند خرید و فروش آن ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

اگر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال آشنایی کافی ندارید و نگران ازدست رفتن سرمایه خود هستید دوره های آموزشی ارز دیجیتال از همین وب سایت (سایت حسین عظیمی) تهیه کرده و با خیالی آسوده به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

برای تهیه این ارز ها ابتدا باید به سایت معتبر خرید و فروش( صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و یا خارجی ) مراجعه کرده و فرایند ثبت نام خود را به خوبی صورت دهید. در این مراکز خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار ساده صورت می گیرد. تنها کافی است که یک بار مراحل خرید را به ذهن بسپارید و اجرا کنید.

در این روش خرید می توانید، با در دست داشتن یک آیدی ایمیل معتبر و ثبت نام با آن در این سایت ها، به سادگی به خرید آن ها بپردازید. خرید این نوع ارز ها این روز ها بسیار باب شده است. مردم ترجیح می دهند که پول های خود را در خرید آن ها سرمایه گذاری کنند. چون به وضوح مشاهده کرده اند که سرمایه هایشان در این راه، چندین برابر شده است.

بیشتر بخوانید!
تحلیل رمز ارز اتریوم

اما این فرایند باید به خوبی انجام شود تا شما بتوانید، سرمایه گذاری مطمئنی در این راه داشته باشید. در مراحل بعدی خرید و فروش ارز دیجیتال باید به احراز هویت پرداخت. در این فرایند شما طی چند مرحله خواهید توانست انواع آن ها را دریافت کرده و به خرید و فروش آن ها بپردازید.

ابتدا لازم است که اطلاعات شناسنامه ای خود را به ثبت رسانید؛ این اطلاعات شامل کد های ملی، نام و نام خانوادگی خریدار و به طور کل انواع اطلاعاتی که از ثبت احوال کشور مربوطه بتوان آن را احراز کرد و هویت شما را بررسی نمود.

در  مراحل بعدی از این نحوه خرید ارز دیجیتال شما ملزم خواهید بود که شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و رمز هایی که به آن ارسال می شوند، را در محل های مربوطه در سایت ثبت کنید. سپس باید به مرحله ارسال عکس برسید. در این مرحله در برخی از سایت ها، شما باید از صورت و چهره خود تصویری تهیه کرده و عکس واضحی از خود را در سایت مربوطه بارگذاری کنید.

در این مرحله شما ملزم خواهید بود که تصویر یک تعهد نامه را که خود نوشته اید و مضمون آن را در سایت منتشر کرده اند، نیز به همراه داشته و عکس آن را نیز بارگذاری نمایید. البته در هر سایتی فرایند خرید و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال متفاوت با دیگری خواهد بود. اما عمده سایت های معتبر این فرایند را به این روش صورت می دهند.

ممنوعیت خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال در برهه  زمانی خاصی برای جلوگیری از کلاهبرداری ها در ایران ممنوع شد. اما خرید این اقلام در ماه های اخیر آزاد اعلام شده است و افراد به سادگی می توانند، به خرید آن ها بپردازند. دلیل ممنوعیت خرید و فروش ارز دیجیتال در حقیقت، راه یابی برخی سودجویان به این عرصه بوده است که فرایند سرمایه گذاری در این عرصه را مختل کرده بود.

به علاوه یک دلیل مهم که سبب بروز چنین ممنوعیت هایی شد، ترس و نگرانی برخی از مسئولان از خروج پول رایج کشور از داخل بوده است.این امر ممکن بود موجب شود که ارزش پول ملی کاهش یابد. اما اکنون برخی راهکار ها برای حل این مشکل ارائه شده است.

در برخی از عرصه های خرید و فروش ارز دیجیتال همچنان خرید آن ها ممنوع است، اما می توانید، از راه های دیگری به خرید و تهیه آن ها بپردازید.

خرید ارز دیجیتال با گیفت کارت

خرید ارز دیجیتال با گیفت کارت نیز یکی دیگر از روش های مطمئن برای خرید و فروش این اقلام است و می توان از این روش ها نیز برای خرید آن ها اقدام کرد و مبادرت ورزید. به سبب سهولت در امر خرید با این نوع گیفت کارت ها، عده بسیاری از مردم از آن ها به این منظور بهره می برند و آن را به کار می برند.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال تتر چیست؟

در همه کشور های جهان خرید و فروش ارز دیجیتال در همه انواع آن ها به خصوص تتر (Tether)  مطرح است و امروزه بسیاری از مردم با این ارز ها در سر تا سر جهان آشنایی دارند.

گیفت کارت هایی که با آن ها می توان به خرید این ارز ها پرداخت، می توانند، هر میزان ارزی که شما می خواهید را در محدوده تعیین شده، خریداری کنند. آن ها را می توان مجددا نیز شارژ کرده و دوباره به استفاده رسانید. به همین سبب استفاده از آن ها بیش تر شده است. به علاوه در کشور ما خرید برخی از محصولات از درگاه های بانکی کشور خودمان ممکن است، مشکلاتی را به همراه داشته باشد، به همین سبب استفاده از گیفت کارت عموما ترجیح داده می شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟

در ادامه به یک سوال پر تکرار از سوی مشتریان این نوع ارز ها و کسانی که به خرید آن ها فکر می کنند، می پردازیم. اغلب افراد از خود می پرسند، اصلا خرید و فروش ارز دیجیتال چیست  که این همه سود را برای سرمایه ما به همراه می آورد.در واقع شما در روند خرید و فروش ارز دیجیتال به تبدیل پول رایج کشور به نوعی پول دیگر می پردازید. این امر در واقع کمی شبیه به تبدیل پول خود به دلار یا پول سایر کشور های  روز دنیا می باشد.

شما می توانید، برای حفظ ارزش پول های خود که امروزه در کشور مرتبا با نوسان روبه رو هستند، به خرید و فروش این ارز ها بپردازید. به صورت کاملا واضح می توانید، میزان سرمایه ای را که در خرید آن ها گذاشته اید را مشاهده کرده و رشد و افزایش آن را در سایت هایی که نرخ و ارزش ارز ها را نشان می دهند، ببینید. به علاوه شما می توانید، به سادگی در هر زمان که خواستید و نیاز به پولتان داشتید، ارزتان را از این سایت ها خارج کرده و توسط شعب بانک های معتبر ایرانی به پول ملی تبدیل کرده و به استفاده از آن ها بپردازید.

این ارز ها در ابتدای ورودشان به بازار های جهانی با سود های کمی همراه بودند. اما امروزه بسیار مشاهده شده است که در کم تر از چند ماه سرمایه افراد با استفاده از آن ها، تا چندین برابر رسیده است. یک شبه پولدار شدن دیگر فقط یک رویا نیست! می توانید با سرمایه گذاری در این عرصه ها سرمایه خود را چندین برابر کرده و واقعا یک شبه به ثروت های کلان برسید.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال پاندی ایکس

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز این روز ها کمی باب شده است. می توانید این ارز ها را بدون این که تصویری از خود برجای گذارید و یا نام و نشان خود را وارد سازید، خریداری کرده و به تهیه آن ها بپردازید. به همین سبب نیز مراحل خرید ارز های دیجیتالی شما ساده تر می گردند. شما می توانید، از این روش ها هم استفاده کنید. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در این فرایند خرید، ممکن است اعتبار حساب شما آن چنان که در روش های دیگر خرید این ارز ها وجود دارد، وجود نداشته باشد.

به همین سبب پیشنهاد می شود که در حد توان به احراز هویت نیز بپردازید تا خللی در سرمایه شما وارد نشود؛ به ویژه اگر قصد دارید که پول های کلانی را به این سیتم ها وارد سازید.

در ادامه به صرافی معتبر این ارز ها می پردازیم.

صرافی ارز دیجیتال

 صرافی ارز دیجیتال در سال های اخیر به خوبی اعتبار خود را در بین مشتریان به اثبات رسانده است. این نوع ارز ها در این صرافی به واحد های مختلف پولی تبدیل می گردند. همچنین این صرافی ها همه انواع ارز های دیجیتالی را نیز به شما ارائه می کنند. این مرکز معتبر با روش های ساده ای این اقلام را در هر میزانی که شما نیاز داشته باشید، به شما عرضه کرده و فرایند خرید شما را تسهیل می کند.

به علاوه اعلام قیمت های روز ارز های دیجیتالی شما نیز در این مراکز به خوبی انجام می شود که این نیز از خدمات ارزنده آن ها می باشد که سبب جلب مشتریان به این مراکز می شود. برای خرید آن ها هم اکنون اقدام نمایید.

سوالات پرتکرار در مورد خرید و فروش ارز دیجیتال :

چگونه باید ارز دیجیتال خریداری کنم ؟

شما میتوانید در ایران از طریق صرافی های معتبر مانند نوبیتکس اقدام به خرید انواع ارزهای دیجیتال نمایید.

برای خرید یا فروش ارز دیجیتال در صرافی ها نیاز به احراز هویت است ؟

بله ، اما مراحل بسیار ساده است از طریق کارت ملی و یک حساب بانکی شما به راحتی احراز هویت میشوید و میتوانید اقدام به خرید و فروش ارز دیجتال نمایید.

آیا میتوان با پول رایج (ریال) اقدام به خرید ارز دیجیتال نمایم ؟

بله در صرافی های معتبر این امکان وجود دارد.

آیا برای خرید هر نوع ارز دیجیتال مثلا بیتکوین نیاز است مبلغ خاصی خریداری کنم ؟

خیر ، شما با هر میزان سرمایه ای میتوانید اقدام به خرید ارز دیجیتال نمایید.

25 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • پریا طهماسبی
    1400/10/05 1:52 ب.ظ

    سلام وقت بخیر شما آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال هم انجام میدید

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1400/10/05 1:53 ب.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله شما میتوانید در دوره های ارز دیجیتال ثبت نام و شرکت نمایید .

      پاسخ
  • نائمه اصفهانی
    1400/10/02 11:59 ق.ظ

    خرید و فروش ارز دیجیتالی در ایران به چه صورت انجام میشه ؟

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1400/10/02 12:01 ب.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در این مقاله بصورت کامل در مورد خرید و فروش ارز توضیح داده ایم

      پاسخ
    • سلام وقت بخیر ،بهترین صرافی ایرانی رو معرفی میکنید؟

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up